foto yan oldu ama neyse yorumlara baktim aekadaslar can al demis ben cam elektrikli dokunmatik aldim cok pismanim.kesinlikle kullanisli degil
1,512,339 soru
24,667,964 cevap
367,099 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın