Ya hanımlar refakatcı alınmıyor artık sizce sart mı biz yanlız yapamaz mıyız hemsireler refalatci olarak kaliyorlarmış doktorda hersaat başı gelip bakıyomuş sorun olmaz diye düşünüyorum ben
Olsa iyi oluyor valla ama olmasada tekde idare edilebilir
1,512,692 soru
24,672,375 cevap
367,337 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın