Ya hanımlar refakatcı alınmıyor artık sizce sart mı biz yanlız yapamaz mıyız hemsireler refalatci olarak kaliyorlarmış doktorda hersaat başı gelip bakıyomuş sorun olmaz diye düşünüyorum ben
Olsa iyi oluyor valla ama olmasada tekde idare edilebilir
1,512,719 soru
24,672,901 cevap
367,367 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın