Ya hanımlar refakatcı alınmıyor artık sizce sart mı biz yanlız yapamaz mıyız hemsireler refalatci olarak kaliyorlarmış doktorda hersaat başı gelip bakıyomuş sorun olmaz diye düşünüyorum ben
Olsa iyi oluyor valla ama olmasada tekde idare edilebilir
1,512,676 soru
24,672,198 cevap
367,323 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın