Ya hanımlar refakatcı alınmıyor artık sizce sart mı biz yanlız yapamaz mıyız hemsireler refalatci olarak kaliyorlarmış doktorda hersaat başı gelip bakıyomuş sorun olmaz diye düşünüyorum ben
Olsa iyi oluyor valla ama olmasada tekde idare edilebilir
1,512,782 soru
24,673,749 cevap
367,417 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın