Bende kızımın ismini liva koyacağım hamile kaldığım günden beri kızım olursa liva koyacağım dedim bence çok güzel bir isim ama babayla oğulun isminin aynı olması biraz saçma olmuş yinede siz bilirsiniz
1,512,256 soru
24,666,864 cevap
367,044 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın