Bende kızımın ismini liva koyacağım hamile kaldığım günden beri kızım olursa liva koyacağım dedim bence çok güzel bir isim ama babayla oğulun isminin aynı olması biraz saçma olmuş yinede siz bilirsiniz
1,512,285 soru
24,667,150 cevap
367,050 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın