Bende kızımın ismini liva koyacağım hamile kaldığım günden beri kızım olursa liva koyacağım dedim bence çok güzel bir isim ama babayla oğulun isminin aynı olması biraz saçma olmuş yinede siz bilirsiniz
1,512,151 soru
24,665,616 cevap
366,957 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın