Bende kızımın ismini liva koyacağım hamile kaldığım günden beri kızım olursa liva koyacağım dedim bence çok güzel bir isim ama babayla oğulun isminin aynı olması biraz saçma olmuş yinede siz bilirsiniz
1,512,180 soru
24,665,974 cevap
366,976 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın