Bende kızımın ismini liva koyacağım hamile kaldığım günden beri kızım olursa liva koyacağım dedim bence çok güzel bir isim ama babayla oğulun isminin aynı olması biraz saçma olmuş yinede siz bilirsiniz
1,512,251 soru
24,666,815 cevap
367,042 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın