Evimi ayıricam hanımlar kayinvalidenmin üst katını yaptırdım ama yatak odası dolabima onlarda eşyasini koyacakmis aynı çamaşır makinesini kullancakmisiz yeme içme bir olucakmis sinir oldum napicam ya Ooo fff
1,512,371 soru
24,668,342 cevap
367,120 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın