Evimi ayıricam hanımlar kayinvalidenmin üst katını yaptırdım ama yatak odası dolabima onlarda eşyasini koyacakmis aynı çamaşır makinesini kullancakmisiz yeme içme bir olucakmis sinir oldum napicam ya Ooo fff
1,512,228 soru
24,666,573 cevap
367,016 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın