Evimi ayıricam hanımlar kayinvalidenmin üst katını yaptırdım ama yatak odası dolabima onlarda eşyasini koyacakmis aynı çamaşır makinesini kullancakmisiz yeme içme bir olucakmis sinir oldum napicam ya Ooo fff
1,512,220 soru
24,666,364 cevap
367,002 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın