Evimi ayıricam hanımlar kayinvalidenmin üst katını yaptırdım ama yatak odası dolabima onlarda eşyasini koyacakmis aynı çamaşır makinesini kullancakmisiz yeme içme bir olucakmis sinir oldum napicam ya Ooo fff
1,512,233 soru
24,666,637 cevap
367,026 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın