Ay ne güzel ya, sevindim adına. Bizimkisi yetişkinlerle oynamayı daha çok seviyor :/ Çocuklarla da neyse yavaş yavaş oynamaya başladı
1,512,170 soru
24,665,847 cevap
366,972 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın