Ay ne güzel ya, sevindim adına. Bizimkisi yetişkinlerle oynamayı daha çok seviyor :/ Çocuklarla da neyse yavaş yavaş oynamaya başladı
1,512,747 soru
24,673,231 cevap
367,383 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın