Ay ne güzel ya, sevindim adına. Bizimkisi yetişkinlerle oynamayı daha çok seviyor :/ Çocuklarla da neyse yavaş yavaş oynamaya başladı
1,512,228 soru
24,666,573 cevap
367,016 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın