Ay ne güzel ya, sevindim adına. Bizimkisi yetişkinlerle oynamayı daha çok seviyor :/ Çocuklarla da neyse yavaş yavaş oynamaya başladı
1,512,234 soru
24,666,639 cevap
367,027 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın