6 senedir store kullanıyorum ööğ geldi,bunun başına bise gelirse normal tül perde alîcam bidaha store almıyıcam hatta bütün camlardaki storların vadesi dolsun hepsini çöpe basıcam
1,512,701 soru
24,672,589 cevap
367,343 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın