6 senedir store kullanıyorum ööğ geldi,bunun başına bise gelirse normal tül perde alîcam bidaha store almıyıcam hatta bütün camlardaki storların vadesi dolsun hepsini çöpe basıcam
1,512,676 soru
24,672,198 cevap
367,323 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın