6 senedir store kullanıyorum ööğ geldi,bunun başına bise gelirse normal tül perde alîcam bidaha store almıyıcam hatta bütün camlardaki storların vadesi dolsun hepsini çöpe basıcam
1,512,683 soru
24,672,253 cevap
367,325 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın