6 senedir store kullanıyorum ööğ geldi,bunun başına bise gelirse normal tül perde alîcam bidaha store almıyıcam hatta bütün camlardaki storların vadesi dolsun hepsini çöpe basıcam
1,512,694 soru
24,672,427 cevap
367,338 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın