Benim ablam da hastanede çalışıyor kızı 1 buçuk yaşında kreşe başladı servis ile gitmeye şuan 2 buçuk yaşında geçen servis bana bıraktı öyle eğleniyorlar ki şarkılar açmışlar ve çok mutluydu
1,512,150 soru
24,665,578 cevap
366,955 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın