Benim ablam da hastanede çalışıyor kızı 1 buçuk yaşında kreşe başladı servis ile gitmeye şuan 2 buçuk yaşında geçen servis bana bıraktı öyle eğleniyorlar ki şarkılar açmışlar ve çok mutluydu
1,512,218 soru
24,666,353 cevap
367,000 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın