Bu mavi önlük hangi sene kalktı neden kalktı keşke kalkmasaydı
Ben giydim o günlerimi çok özledimmm yaa keşke çocuk kalabilseydik
Bende giydim vay bee
99 luyum ve giydim bende 5. Sınıfa kadar
Dantelli değişik değişik yakaliklarim vardı
Resim gittiii bende giydim
1,512,582 soru
24,671,077 cevap
367,264 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın