Cok memnunum ben canim arceligin kendi magazasindan almistim
Ben tefal kullanıyorum canım mikseri blender dışında rende kısmı da var çok kullanışlı
1,512,562 soru
24,670,869 cevap
367,251 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın