Cok memnunum ben canim arceligin kendi magazasindan almistim
Ben tefal kullanıyorum canım mikseri blender dışında rende kısmı da var çok kullanışlı
1,512,638 soru
24,671,632 cevap
367,289 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın