Cok memnunum ben canim arceligin kendi magazasindan almistim
Ben tefal kullanıyorum canım mikseri blender dışında rende kısmı da var çok kullanışlı
1,512,746 soru
24,673,193 cevap
367,380 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın