Alt üst dairelerde oturuyor iseniz eşiniz kalsa idi sizde çocuğunu uyutup dinlenme idiniz. Neticede kardeşi memleketten gelmis özlem giderebilirler.
Her xamn olan birsey olmadı için ben olsam idare ederdim.
1,512,612 soru
24,671,308 cevap
367,277 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın