Alt üst dairelerde oturuyor iseniz eşiniz kalsa idi sizde çocuğunu uyutup dinlenme idiniz. Neticede kardeşi memleketten gelmis özlem giderebilirler.
Her xamn olan birsey olmadı için ben olsam idare ederdim.
1,512,679 soru
24,672,230 cevap
367,324 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın