Var, eşim. .
Kimsenin eşyasını kullanmazdim.
Kirada olsa kendim.yasiuorim o evde esyalarima özen verirdim .
1,512,690 soru
24,672,344 cevap
367,335 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın