Var, eşim. .
Kimsenin eşyasını kullanmazdim.
Kirada olsa kendim.yasiuorim o evde esyalarima özen verirdim .
1,512,747 soru
24,673,231 cevap
367,383 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın