Var, eşim. .
Kimsenin eşyasını kullanmazdim.
Kirada olsa kendim.yasiuorim o evde esyalarima özen verirdim .
1,512,692 soru
24,672,375 cevap
367,337 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın