Ömerim çok kötü pişik olmuş bi anda ya bel kısmı kıpkırmızı bezi bi açtım şok oldum hiç bişey yoktu sıcaktan mahfoldu 2 kere yıkıyorum hergün resmen yinede ter akıyo yapış yapış. sizde de oldu mu hiç böyle bişey ilk defa oluyo kremledim uyuttum gecede açıcam bezini
Pişik değilde sıcaklarda isilik oluyor canım geçmiş olsun
1,512,808 soru
24,674,071 cevap
367,434 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın