Ömerim çok kötü pişik olmuş bi anda ya bel kısmı kıpkırmızı bezi bi açtım şok oldum hiç bişey yoktu sıcaktan mahfoldu 2 kere yıkıyorum hergün resmen yinede ter akıyo yapış yapış. sizde de oldu mu hiç böyle bişey ilk defa oluyo kremledim uyuttum gecede açıcam bezini
Pişik değilde sıcaklarda isilik oluyor canım geçmiş olsun
1,512,799 soru
24,673,921 cevap
367,429 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın