Ona neymiş ona mı kalmış hadsizişini yap diye spariş verdim işsiz kalma diye deseydinsalak ya :))) ne alacağımızı da kargocuya sorup öyle alalım o zaman:))))
1,512,799 soru
24,673,921 cevap
367,429 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın