Ona neymiş ona mı kalmış hadsizişini yap diye spariş verdim işsiz kalma diye deseydinsalak ya :))) ne alacağımızı da kargocuya sorup öyle alalım o zaman:))))
1,512,301 soru
24,667,429 cevap
367,065 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın