Ona neymiş ona mı kalmış hadsizişini yap diye spariş verdim işsiz kalma diye deseydinsalak ya :))) ne alacağımızı da kargocuya sorup öyle alalım o zaman:))))
1,512,824 soru
24,674,387 cevap
367,447 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın