0 oy
315 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (1,490 puan) tarafından
Arkadaşlar 12 haftalık hamileyim açlık şekerim yüksek çıktı doktor diyet verdi uygulamaya çalışıyorum sorum şu  sol bacağımda diz altında el kadar Bi bölge de ara ara sıcaklık hissi oluyor sanki sobaya yakın durmuş gibi yada birinin bacağı bacağıma değmiş gibi sıcaklık hissi oluyo nedendir acaba bilen yada yaşayan var mıdır 

1 cevap

0 oy
tarafından
Tansiyondan da olur hamilelikte normal ama erken başlamış sanki 32 haftadayim kendimi derin dondurucuya saklayasim var :)
(1,490 puan) tarafından
:) bende sadece sol bacağım da dizimin altında yani küçük Bi noktada oluyo bir haftaya yakındır hissediyorum tuhaf geldi yani sormak istedim o yüzden
Cevap verdiğiniz için teşekkür ederim
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 119 göst.
0 oy
2 cevap 236 göst.
0 oy
19 cevap 874 göst.
6 Ocak 2026 Ev & Yaşam kategorisinde Amour (2,037 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,707 soru

24,672,818 cevap

367,361 kullanıcı

...