Hayirli geceler hanimlar,
Bende salmıştım kendimi dogumdan sonra ama geri toparladım evde daginik olsamda dışarda mutlaka bakımlıyım
1,512,684 soru
24,672,295 cevap
367,327 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın