Hayirli geceler hanimlar,
Bende salmıştım kendimi dogumdan sonra ama geri toparladım evde daginik olsamda dışarda mutlaka bakımlıyım
1,512,709 soru
24,672,844 cevap
367,364 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın