Hayirli geceler hanimlar,
Bende salmıştım kendimi dogumdan sonra ama geri toparladım evde daginik olsamda dışarda mutlaka bakımlıyım
1,512,748 soru
24,673,325 cevap
367,393 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın