Kuzum suç adamlarda değil bizde. Nazımızı geçirmeyi bilmiyoruz. Suan cok pişmanım inan ben dogru düzgün asermedim bile. Benim kuzenimin esi gecenin 3unde pastane açtırdı. Ben olsam aman uyusun yarin alırız der gecerdim adam naz yapmamiza alismamis ki. Komando gbi kosturuyoruz ordan oraya yarancam diye
1,512,159 soru
24,665,660 cevap
366,963 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın