Ben olsam
Canim cok gelmek istiyordum ama malum korona var çocukta küçük arkadaslarin falanda gelicekmis korkuyorum ben gelmeye kusuruma.bakma lutfen evini yerlestirirken uygun olursa görüşürüz insalalh
Yazardım
1,512,435 soru
24,669,106 cevap
367,159 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın