Ben olsam
Canim cok gelmek istiyordum ama malum korona var çocukta küçük arkadaslarin falanda gelicekmis korkuyorum ben gelmeye kusuruma.bakma lutfen evini yerlestirirken uygun olursa görüşürüz insalalh
Yazardım
1,512,504 soru
24,670,047 cevap
367,206 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın