Ben olsam
Canim cok gelmek istiyordum ama malum korona var çocukta küçük arkadaslarin falanda gelicekmis korkuyorum ben gelmeye kusuruma.bakma lutfen evini yerlestirirken uygun olursa görüşürüz insalalh
Yazardım
1,512,451 soru
24,669,301 cevap
367,168 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın