Çok şükür regl sancısı da geçtiğine göre şu balkonda gitmeden bir keyif yapalım dedik evimden ayrılacağım için üzülmüyorum
Bizde sahildeydik eşimle dondurma yedik kumda yürüdük daha yeni girdik eve
1,512,747 soru
24,673,319 cevap
367,392 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın