Çok şükür regl sancısı da geçtiğine göre şu balkonda gitmeden bir keyif yapalım dedik evimden ayrılacağım için üzülmüyorum
Bizde sahildeydik eşimle dondurma yedik kumda yürüdük daha yeni girdik eve
1,512,709 soru
24,672,833 cevap
367,363 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın