Çok şükür regl sancısı da geçtiğine göre şu balkonda gitmeden bir keyif yapalım dedik evimden ayrılacağım için üzülmüyorum
Bizde sahildeydik eşimle dondurma yedik kumda yürüdük daha yeni girdik eve
1,512,336 soru
24,667,936 cevap
367,096 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın