Ben devlet hastanesinde yaptım doğumu. Özel 3500 tl istedi. Gayet de memnun kaldım. Temiz ve çok güleryüzlü personel vardı bartın da. Bi daha yine özel de doğum yapmam
1,512,441 soru
24,669,200 cevap
367,164 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın