Ben devlet hastanesinde yaptım doğumu. Özel 3500 tl istedi. Gayet de memnun kaldım. Temiz ve çok güleryüzlü personel vardı bartın da. Bi daha yine özel de doğum yapmam
1,512,245 soru
24,666,759 cevap
367,040 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın